

Henkilöstön työsuhteisiin ja palkanlaskentaan liittyvät tehtävät vaativat asiantuntemusta, hyvää tietosuojaa ja ajanmukaiset järjestelmät. Yleiset lakisääteiset velvoitteet ja alakohtaiset työehtosopimukset asettavat monen yrittäjän tietämyksen koetukselle jos yrityksen osaaminen on muissa kuin henkilöstöhallintaan liittyvissä asioissa.
- työsopimuksen laatimiseen liittyvät kysymykset
- palkanlaskenta ja -maksatus
- palkkalaskelmien toimittaminen työntekijöille
- kausi- ja vuosi-ilmoitusten teko verottajalle sekä vakuutusyhtiöille ja muille viranomaisille
- ennakonpidätys- ja sotu-tilitysten maksatus verottajalle
- raportointi
Sähköinen taloushallinto on nopeaa ja tehokasta. Voit hoitaa ´paperityöt´ ajasta ja paikasta riippumatta.